NGADHEPI PILIHAN PRESIDEN LAN WAKILE


Sedhela maneh, kurang luwih rong sasi maneh, pase ing tanggal 8 Juli 2009, yen ora diundur, arep dianakake pilihan presiden Indonesia lan wakile. Kabeh rakyat Indonesia sing nduweni hak milih udakara wong 170-an yuta diajab bisa melu urun rembug supaya pilihan presiden kasebut lancar. Pancen panjaluk saka pamarintah mau prasaja wae, aja kaya nalika nganakake pilihan legislatif sesasi kepungkur yaiku ing tanggal 9 April 2009 kang tundhone rada kisruh, awit tinemu akeh rakyat sing ora bisa milih wakile amarga ora ana jenenge ing daftar pilihan tetap (DPT).

Nganti tekan saiki pamarintah dhewe liwat Komisi Pemilihan Umum (KPU) isih ngowahi DPT supaya rakyat sing wingi durung bisa nyenthang bisa milih ing wektu sesuk. Dene calon presiden lan wakil presiden sing wis cetha ngajokake yaiku Yusuf Kalla dan Wiranto kang diusung dening Partai Golkar lan Partai Hanura. Dene Partai Demokrat sing arep ngusung SBY dadi presiden durung ngumumake kanthi resmi. Semono uga Partai PDI-P kang arep ngajokake Megawati Soekarnoputri minangka presiden uga durung resmi ngumumake. Kekarone isih durung cetha arep padha nggadheng wakil presidene sapa.

Kanggone rakyat, sapa sing arep nyalonake lan dadi presiden ora dadi masalah. Sing cetha, pengarep-arepe rakyat, bisaa presiden lan wakile sing kepilih besuk bisa mbuktekake apa sing dadi programe marang rakyat. Aja mung obral janji nalika kampanye thok. Sawise kuwi lali lan mung mburu panguwasa kanggo kelompok lan pribadine. Yen mung kaya ngono sing dadi kasunyatan, rakyat mung bakal cilaka maneh, ora tambah makmur ning suwalike mung tambah sengsara.



di bawah ini bahasa indonesianya:

Pemilihan Presiden dan Wakilnya
Sebentar lagi, kurang lebih 2 bulan ke depan, tepatnya tanggal 8 Juli 2009, jika tidak diundur, akan dilaksanakan pemilihan presiden Indonesia dan wakilnya. Seluruh rakyat Indonesia yang memiliki hak pilih sekitar 170-an juta orang yang diharapkan bisa ikut berpartisipasi agar pemilihan presiden tersebut sukses. Memang harapan pemerintah tersebut cukup sederhana saja, jangan sampai seperti ketika dalam pemilu legislatif sebulan lalu yakni di tanggal 9 April 2009 yang akhirnya agak kisruh, sebab banyak ditemukan banyak rakyat yang mempunyai hak pilih tidak terdaftar di daftar pemilih tetap (DPT).

Hingga saat ini pemerintah sendiri lewat Komisi Pemilihan Umum (KPU) masih membenahi DPT agar rakyat yang kemarin tidak bisa ikut mencentang, di pemilihan besok bisa ikut memilih. Sementara calon presiden dan wakil presiden yang telah jelas mencalonkan diri yaitu Yusuf Kalla dan Wiranto yang diusung oleh Partai Golkar dan Partai Hanura. Sementara Partai Demokrat yang akan mengusung SBY jadi presiden belum mengumumkan secara resmi. Begitu pula Partai PDI-P yang akan mencalonkan Megawati Soekarnoputri sebagai calon presiden juga belum resmi mengumumkannya. Keduanya masih belum jelas akan menggandeng masing-masing wakil presidennya siapa.

Bagi rakyat, tidak penting siapakah calon dan yang akan menjadi presiden dan wakil presiden. Yang jelas, harapan rakyat, semoga presiden dan wakil presiden yang terpilih bisa membuktikan janji-janjinya sesuai dengan program yang dikampanyekan. Jangan sampai hanya obral janji ketika saat kampanye saja. Setelah itu lupa dan hanya memburu kekuasaan demi kelompok dan pribadinya sendiri. Jika hanya itu yang menjadi kenyataan, rakyat hanya akan kecewa lagi, rakyat tidak akan tambah sejahtera tetapi sebaliknya akan bertambah sengsara.

Tidak ada komentar: